poniedziałek, 12 maja 2014

Ogromny promocyjny haul - Rossmann i Natura

Cześć dziewczyny!!

Promocje na kosmetyki w końcu dobiegły końca, dlatego mając pewność, że już nic nie kupię pokażę Wam moje ogromne zakupy. Widziałyście moją listę kosmetyków, które mam zamiar kupić i z bólem serca muszę przyznać, że jest tego znacznie więcej. Mimo to muszę przyznać, że kupiłam kosmetyki polecane lub takie, które od jakiegoś czasu chciałam przetestować. Zapraaaszam!!


Twarz

1. Eveline Art Scenic, korektor kryjąco rozświetlający
2. Podkład Bourjois 123 Perfect
3. Korektor Boujois Healthy Mix
4. Catrice Camouflage
5.Essence Silky Blush - 10 Adorable

Oczy

6. Max Factor 2000 calorie
7. Essence Eyeliner Pen - liner w pisaku
8. My Secret - Satin Touch Kohl - cielista kredka
9. Essence - pędzel do oczu w kształcie kulki


Usta

10. Essence XXL Shine lipgloss - 25 Bright Side of Life
11. Eveline 3D Silk Effect - 250
12. Wibo Eliksir - nr 4
 13. Wibo Eliksir - nr 7 


Paznokcie

14. Catrice Nail Lacquer - 45 Kitch me if you can 
15.  Catrice Nail Lacquer - 50 Glitterazzi
16. Essence Colour & go - miętowy
17. Rimmel 60 seconds - 315 Ready, aim paint!



To już wszystkie moje zakupy na ostatnich promocjach. Wie, że jest tego dużo, ale jakoś nie potrafię się opanować przy tak dużych wyprzedażach. Teraz zajmę się testowaniem nowych kosmetyków. Dajcie znać, co Wy kupiłyście i czy też uległyście promocjom czy jednak udało Wam się opanować chęć wykupienia całej drogerii. 

Buziaki i do następnego :*

32 komentarze:

  1. Udanych testów, bardzo fajne zakupy. jestem ciekawa kilku produktow, więc będę wpadać w oczekiwaniu na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę, że to już koniec promocji....i wolę nie podliczać ile wydałam pieniędzy na moje zdobycze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy. Udanych testów.

    OdpowiedzUsuń

  4. Nominuję Cię do Liebster Blog Award
    http://kamciaxx20.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award-nominacje.html
    Czekam na twoje odpowiedzi z niecierpliwością jestem bardzo ciekawa:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki Wibo eliksir uwielbiam sa swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, sporo nowości :). Ja w pierwszym tygodniu nie zaszalałam ale przy cieniach i lakierach już był szał xD

    OdpowiedzUsuń
  7. gwarantuję ci że będziesz zadowolona z korektora catrice

    OdpowiedzUsuń
  8. O i jednak kupiłaś ten 123 ;) Daj znać, jak u Ciebie się spisze. Żałuję, że nie spojrzałam w ogóle na pędzelki w Naturze. Bardzo ładna miętka z Essence ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wielkie zakupy :D Ja tak nie szalałam :D Nowości super :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie dałam się skusić na Rossmannowe promocje czy też innych drogerii :) bardzo mi się podoba ta miętka z Essence :) czekam na zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę silnej woli, której ja jak widać niestety nie mam... :D

      Usuń
  11. Też skusiłam się na Eliksiry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj kupiłam, kupiłam troszkę tego i owego ... :))
    Wspólną rzeczą widzę, że stał się kamuflaż z catrice. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy :) Mamy ten sam kolor lakieru;) Uwielbiam ten czerwony lakier z Rimmel'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem lakierów Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O mamo! Istne szaleństwo zakupowe! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kamuflaż - mój wielki ulubieniec <3 widze, że wiele dziewczyn się na niego skusiło podczas ostatnich promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że kiedyś znów będą takie promocje w Rossmannie i Naturze. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. sama bym przygarnęła kilka pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę Ci kamuflaża z catrice - mnie nie udało się juz dostać - uwielbiam tez lakiery Rimmel :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również kupiłam korektor z Eveline i jak dotąd nie mam do niego zastrzeżeń :) oby i Tobie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie duże te zakupy ;D Ale nie sposób było przeoczyć takie okazje;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poszalałaś ;D Jestem ciekawa jak ten miętusek prezentuję się na paznokciach ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie dorwałaś tą cielistą kredkę? ;> Ja szukałam z Rimmela, ale już nie było...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...