środa, 25 czerwca 2014

Lose Your Lingerie by Rita Ora

Cześć dziewczyny!!

Dzisiaj mam dla Was post paznokciowy, pokażę Wam zestawienie dwóch lakierów, które moim zdaniem wyglądają razem obłędnie! Bazę stanowi tutaj lakier Rimmel 60 seconds, nr 203 Lose Your Lingerie, natomiast dopełnieniem jest znany Wam już lakier Golden Rose Jolly Jewels nr 110. Jakiś czas temu zdjęcie tej propozycji wstawiłam na Instagram i bardzo Wam się spodobało. Jeśli chcecie wiedzieć co więcej myślę o tym połączeniu zapraszam dalej :)


Lakiery Rimmela 60 seconds znam już od dłuższego czasu i całkiem je lubię. Nowa kolekcja bardzo przypadła mi do gustu, już długo czaiłam się na właśnie taki jaśniutki, ale jednak kryjący róż. Bardzo podoba mi się szeroki pędzelek, który zdecydowanie ułatwia i uprzyjemnia nakładanie lakieru. Sam lakier niestety pozostawia smugi, ale pomalowanie kolejnej warstwy całkowicie redukuje ten efekt


Kolejnym minusem jest to, że musiałam nałożyć 3 warstwy żeby osiągnąć zadowalające krycie. Mimo to efekt całkowicie wynagrodził mi ten trud :). 

Dobrałam do niego mój ulubiony topper z Golden Rose z serii Jolly Jewels nr 110. Uważam że to zestawienie wygląda wprost bajecznie! Mając na paznokciach ten zestaw dostawałam mnóstwo komplementów.



Koniecznie dajcie mi znać jak Wam podoba się to połączenie. Jestem też ciekawa czy macie któryś z lakierów z kolekcji Rity. Czekam na Wasze komentarze :)

Buziaki i do następnego :*

25 komentarzy:

  1. Uroczy jest ten róż z Rimmela, ale mojego ukochanego Fiji nie zastąpi :D A z Jolly Jewels to, wstyd się przyznać, ale jeszcze żadnego lakieru nie miałam :v To się musi zmienić, bo śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować :) Nie są drogie, a trzymają się baaaardzo długo :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne połączenie :) Nie mam żadnych lakierów z jej kolekcji, mam 2 Rimmel 60 sec i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny subtelny kolor :) w połączeniu z GR wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda naprawdę uroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na długich pazurkach wszystko wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten lakier,ale strasznie się z nim męczę malując paznokcie :( niemniej efekt u Ciebie wygląda super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rimmel ma świetny kolor, ładnie wygląda w połączeniu z GR ;) Kiedyś mnie kręciły takie lakiery z jakimiś drobinkami jak powyżej, ale teraz chyba nie są mi potrzebne, myślę, że rzadko bym takiego używała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba lakiery prezentują się świetnie :). Lakiery Rimmela kupiłam dwa ale jeszcze nie malowałam :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z serią Rity się nie zapoznałam, ale uwielbiam nawierzchniowe emalie z Golden Rose. Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten róż jest ładny, chociaż kolekcja Rity jakoś specjalnie nie wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie to razem wygląda! Fajny ten topper ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się cała kolekcja tych lakierów ale na razie mam tylko jeden Pillow Talk i czeka na wypróbowanie, przerażają mnie tylko trochę te 3 warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie zestawienie kolorystyczne i ładna płytka paznokcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite lakiery, aż chce sie je mieć ;]
    W wolnej chwili zapraszam ~ welcome-in-my-strange-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bożeeee..jak pięknie uwielbiam te lakiery z rimmel ;)) sama posiadam taki róż ;)
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. łaaa! Oba są świetne! Ale ten z golden rose.... mega! Mam taki ale z maybelline i średnio mi się podoba efekt ...
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra połączenie :D Do opalonej skóry ideał !

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny, subtelny efekt! a ten pastel z rimmela jest obłędny! <3 muszę go w końcu kupić

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się oba, tez z Golden Rose jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie to wygląda chyba się skusze na ten odcień z Rimella.
    Po za tym masz bardzo ładne długie paznokcie- gratuluję!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...