wtorek, 7 kwietnia 2015

Wyprzedaż blogowa

Cześć dziewczyny!!

Mam tu kilka kosmetyków, których rzadziej używam, dlatego postanowiłam zrobić małą. Być może coś z nich przyda się właśnie Wam. Kosmetyki są praktycznie nowe, nadal nadają sie do używania, mają dobre daty ważności. Zużycie jest małe lub wręcz zerowe. Nie będę podawała cen, chciałabym abyście to Wy zaproponowały cenę która według Was jest odpowiednia, w grę wchodzi także wymiana na coś innego :). Jestem otwarta na wszelkie propozycje ;)



Wszystkie zgłoszenia proszę przesyłać na adres: paulaa_4@wp.pl



Bourjois 123 Perfect CC Cream, 31 Ivory - kupiony niedawno, użyty kilka razy
L'Oreal True Match, N1 Ivory - nowy, nieotwierany


Makeup Revolution, Naked Chocolate - bardzo małe zużycie


Vipera Cosmetics, pigmenty:
146 - użyty kilka razy
127 - zużycie około 15 - 20%
107 - zużycie około 10%



Vipera Cosmetics paleta magnetyczna na 8 cieni z wyposażeniem jak na zdjęciu.



9 komentarzy:

  1. 31, wiedziałam że o czymś zapomniałam, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zerknij do mnie http://moooni-que.blogspot.com/p/blog-page_1.html za podkład :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile loreal ivory? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Loreal baaaardzo kusi ;) może byłaby Pani zainteresowana pudrem rozświetlającym AMC z Inglota, cieniem do oczu i różem w jednym z Sephory lub cieniem z Lancome w kolorze dark heaven? Wszystkie produkty użyte 2-3 razy, nie więcej. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mogłaby pani podać ceny???

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...