wtorek, 20 grudnia 2016

Nowości makijażowe

Cześć dziewczyny!!

Po długiej przerwie przychodzę do Was z haulem kosmetycznym. Pokażę Wam tutaj kosmetyki, które kupiłam na promocji -49% w Rossmannie (która była już wieki temu) i -40% w Naturze. Skusiłam się na kilka kosmetyków, które od jakiegoś czasu miałam ochotę przetestować. Tym razem skusiłam się głównie na produkty do twarzy oraz ust. Jeżeli jesteście ciekawe co wpadło do mojego koszyka to zapraszam dalej.


L'Oreal, Infallible 24h - Matte, 11 Vanilla - Podkład o którym słyszałam dużo dobrego w internecie. Wydawał się być wręcz idealny do mojej tłustej cery. Już kilka razy przymierzałam się do jego zakupu, dlatego tym razem postanowiłam się skusić. Wybrałam kolor 11 Vanilla, który niestety ma dosyć różowe tony, dlatego mieszam go z innymi podkładami. 

Dr Irena Eris, ProVoke Matt, 210 Ivory - Od jakiegoś czasu się nad nim zastanawiałam i ta promocja bardzo skusiła mnie do jego zakupu. Nie miałam okazji go jeszcze zbytnio używać, ale mam wielką nadzieję, że dobrze się sprawdzi ;)


Dr Irena Eris, Loose Powder, Translucent - Przyznam szczerze, że nie był to specjalnie planowany zakup, krążąc koło szafy tej marki ten puder rzucił mi się w oczy. Wiecie już, że mam bardzo tłustą cerę i bardzo lubię testować nowe pudry matujące. Ten ma przepiękne opakowanie i bardzo ładnie pachnie. 

Rimmel, Lasting Finish, 04 Light Honey - To już moje kolejne opakowanie tego pudru, sprawdził mi się bardzo fajnie do poprawek w ciągu dnia, dlatego kiedy tylko wróciłam z wakacji i była na niego promocja musiałam kupić kolejne opakowanie. Skusiłam się na tak ciemny odcień, gdyż byłam mega opalona (był to też mój sposób na delikatne przyciemnienie za jasnych podkładów)

Wibo, Fixing Powder - Jakiś czas temu Justyna z Love and Great Shoes mówiła o nim, dlatego znalazł się w moim koszyku. Miałam okazję już go używać i muszę przyznać, że jest to bardzo kiepski produkt. Być może do cery normalnej lub suchej dobrze się sprawdzi, ale do mojej tłustej nie nadaje się kompletnie. Co prawda był bardzo tani, ale mimo wszystko nie był to udany zakup.


Manhattan Soft Compact Powder - Ulubiony puder mojej koleżanki, która ma cerę podobną do mojej. Nie miałam okazji go jeszcze używać, czeka w kolejce aż zużyje pozostałe pudry w kamieniu.

Wibo, Million Dollar Lips, nr 1 - Produkt, który absolutnie uwielbiam, nie wiem które to już moje opakowanie. Na promocji w Rossmannie kupiłam od razu 2, tan bardzo go lubię. Ładnie się utrzymuje, ma przepiękny kolor i jest tani, czy potrzeba czegoś więcej?

Catrice, Matt Lip Artist - Kredka do ust w ładnym lekko brązowawym odcieniu. Skusiłam się na nią bardzo spontanicznie na promocji w Naturze. Niestety nie mam pojęcia jaki to numer, bo wszystkie napisy się starły.


Astor, Perfect Stay Fabulous, 301 For Fun - Kolejny nieplanowany zakup, na pocieszenie nastroju po ciężkim dniu. Szminka ma fajną żelową konsystencję (bardzo podobna do żelowych szminek z Avonu) w bardzo ładnym fioletowym kolorze.

Catrice, Ultimate Stay 020 All That She Wants - Szminki z tej serii wypatrzyłam już jakiś rok temu i chciałam ją nawet kupić, ale jakoś nie było okazji. Kiedy była na -40% stwierdziłam, że dziś jest ten dzień hahaha. 

Swatche wszystkich szminek możecie zobaczyć poniżej, w kolejności jak na zdjęciu wyżej ;)


To są już wszystkie kosmetyki, które zawitały w mojej toaletce po szalonych promocjach w drogeriach. Jeżeli miałyście któryś z tych kosmetyków koniecznie dajcie znać jak się u Was sprawdziły. Jestem też bardzo ciekawa co Wy upolowałyście w ostatnim czasie ;)

Buziaki i do następnego ;*

5 komentarzy:

  1. Ten podkład z loreal mam, ale dla mnie matuje tragicznie... i wcale nie kryje :"

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo fajnych nowości, ładne pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podkład Dr Eris :) Odkąd stosuję serum LIQ CC, moja cera jest w znacznie lepszym stanie i nie wymagam mocnego krycia. Dlatego mogę powiedzieć, że mnie zadawala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zakupy!:) Teraz pewnie kolejna promocja w Rossie będzie w maju;) mam nadzieję, że tym razem będę umiała się powstrzymać;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...