wtorek, 18 kwietnia 2017

Co zamierzam kupić na -49% w Rosmannie?

Cześć dziewczyny!!

Jak na pewno większość z Was już wie 20 kwietnia rozpoczyna się jedna z moich ulubionych akcji promocyjnych, mianowicie -49% na całą kolorówkę w Rossmannie. Muszę przyznać, że jestem wielką łowczynią promocji i w zasadzie niemal wszystkie kosmetyki jakie kupuje, kupuję w promocjach. W tej edycji mam zamiar kupić pewniaki ale także wypróbować kilka nowości, które ciekawiły mnie od dłuższego czasu. Jesteście ciekawi co wpadnie do mojej kosmetyczki?



1. Max Factor Lipfinity 020, 055 - O tych szminkach słyszałam już bardzo dawno temu natomiast jakoś nigdy nie miałam większej ochoty aby je wypróbować, natomiast ostatnio przechadzając się po Rossmannie zajrzałam do szafy Max Factor i przyjrzałam się im i...totalnie przepadłam. Najbardziej do gustu przypadły mi kolory 020 i 055 i te 2 mam zamiar kupić za kilka dni. Swatche które zrobiłam na ręce nie chciały się zmyć, co jeszcze bardziej zachęciło mnie do ich zakupu. Cena regularna to nieco ponad 60 zł, dlatego ta promocja to świetna okazja do ich wypróbowania.

2. Wibo, Million Dollar Lips 01 - Mój absolutny ulubieniec, piękny kolor, który bardzo mi pasuje, długo się trzyma i jest dosyć komfortowy w noszeniu. Mam zamiar kupić przynajmniej 2 sztuki, co prawda produkt jest tani, ale wiem, że go zużyje, dlatego zaopatrzę się w więcej opakowań.

3. Bell, Hypoallegrenic, pomadka w kredce 06 - Ten kosmetyk także wpadł mi w oko w czasie mojej przechadzki po Rossmannie. Pomadka ta urzekła mnie swoim kolorem oraz konsystencją, mam wrażenie że będzie trwała na ustach. Ma piękne matowe wykończenie.


4. Boujois, Healthy Mix 51 - Podkład który kupuję za każdym razem kiedy się wykończy (i zawsze na tego typu promocjach haha). Bardzo go lubię i zużyłam już przynajmniej 5 jego opakowań. Myślę, że nie muszę zbyt wiele opowiadać na jego temat, bo chyba wszyscy bardzo dobrze go znają.

5. Maybelline, Fit Me Matte - Nowość, przynajmniej dla mnie. Jako, że jest to podkład matujący to jestem bardzo ciekawa tego jak sprawdzi się na mojej cerze. Nie jestem pewna co do koloru, bo nie było testerów, ale z pewnością uda mi się coś wybrać do rozpoczęcia promocji. Nie wiem jak się u mnie sprawdzi, dlatego myślę, że ta promocja jest świetną okazją na testowanie.

6. Lovely, Milky Chocolate - Nowe bronzery od Lovely, muszę przyznać, że wygląda obłędnie i z tego co słyszałam bardzo fajnie się sprawdza. Akurat kończy mi się mój bronzer z Kobo (który co prawda uwielbiam) i bardzo chętnie wypróbuję coś nowego.

To już byłyby wszystkie kosmetyki, które mam zamiar kupić na promocji w Rossmannie. Dajcie znać co Wy macie zamiar upolować, co polecacie i jeżeli używałyście tych kosmetyków, to dajcie znać czy warto je kupić.

Buziaki i do następnego!

4 komentarze:

  1. Żałuję, że u mnie w Rossmannie nie ma szafy Bell, bo też mam ochotę na tą pomadkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas jest i pewnie też ją kupie i Boujois, Healthy Mix 51 jestem go ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej na nic się nie skuszę (no może na nawilżającą pomadkę z Alterry, w promocji będzie za jakieś 2,50 zł więc żal nie brać :D)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...